Страници

Ицко и балоните





















10 коментара:

  1. Ех, че безгрижно детство...
    Де да можех да го върна ...

    ОтговорИзтриване
  2. Идилия... И на фона на Витоша отзад - един от любимите ми софийски паркове. Да нащипеш бузите на малкия моряк, Кате. :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Голям сладур! И все още позира с удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  4. Много, много сладък Ицко! Много ме радва винаги!
    Да го нацелуваш и нагушкаш многооо!
    Вълшебно детство има!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна е предишната публикация /сръбска скара на Власинското езеро/, Кате,
    но съм много впечатлена и от тази -
    красивите снимки, големият чаровник и настроението, което създава!
    Комплименти за вас, усмихнати и щастливи есенни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. ехееее,не бях виждала толкова големи балони,страхотни снимки,Кате!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни снимки, Кате! Цветно щастие е обгърнало детето! Голям майстор - съсредоточен, но и поусмихнат от доволство :) Пак да си подарите такова многоцветно преживяване!

    ОтговорИзтриване
  8. Ехааа ... какъв майстор на балони ни представяш Кате! Да ти е жив и здрав!
    Прегръдки и за двама ви :) Чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  9. Еххх колко много настроение ми създаде Ицко в събота сутрин. Пожелавам му безгрижно и щастливо детство :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване