Страници

Топли гофрети и един Бонбонен рецептурник


Преди години правих едни гофрети, нямах си блог още и загубих рецептата. Не я записах и в тефтера. След това и правех, от много гъсто палачинково тесто с добавени бакпулвер и масло, пропорции "на око".
Тези гофрети направих по рецепта от тук: www.receptite.com
А за да не ми се губят повече рецептите:), освен в блога най-най любимите от тях ще записвам и в новият ми кулинарен рецептурник.


  


Продукти:

250 гр краве масло
200 гр захар
6 яйца
500 гр брашно
1 Бурбонска ванилена захар (10 гр)
2 ч.л. бакпулвер
500 мл прясно мляко


  

Оставете маслото да се размекне на стайна температура или в микровълнова, но не го загрявайте много.
Разбийте маслото със захарта.
Добавете ванилената захар и яйцата, едно по едно, като добавяте всяко следващо, след като предходното се е усвоило добре. Постепенно добавете пресятото с бакпулвера брашно.
Добавете прясното мляко, отново на части.
Разбивайте с миксер.
Тестото, което се получава наподобява кексово тесто.
Загрейте гофретника и след като изключи, намажете плочите с масло, с помощта на готварска силиконова четка.
Изсипете 1 черпак от сместа на долната плоча, разнесете навсякъде и затворете гофретника.
В моят гофретник пека гофретите на макс, за 3-4 минути.
Извадете ги със щипка, те се отлепват лесно.
Поднесете със сладко, мед, сирене, шоколад.



Ето го и Бонбоненият рецептурник:

размери:17*22 см
цвят: бонбонен
с отделения / всяко от по 20 листа/ за: салати, предястия, ястия с месо, ястия без месо, десерти.
с красиви картинки на: черешки, сърчица, бонбони, кукличка, ретро декори и др.
с интересни ретро кукинг детайли-стикери на: стол, лъжица, кекс, цветя.
с вътрешна декорация от красиви картони и разделители.



       




15 коментара:

  1. Кате, чудесни рецепти и прекрасен рецептурник!
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, вземам си гофретка, че са ми любими!
    А рецептурника е много сладък, обаче подозирам че ще ти е малък :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, страхотен рецептурник, а гофретките са неустоими. Поздрави, бонбонче!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна закуска за начало на седмицата! И страхотен рецептурник, да ти е честит!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен рецептурник,Кате!
    Грабвам гофретка и бягам!
    прекрасна седмица и целувки

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубави са ти се получили гофретите, Кате! Ще трябва да извадя гофретника, че от години е прибран и забравен. Рецептурникът бързо ще го напълниш, като знам колко си бърза :). Много е красив и съм сигурна, че съдържанието ще е още по-красиво! Прегръдки, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, гофретите изглеждат вкусни, а рецептурникът ти е чудесен! Много си падам по такива неща! Красив и като че ли те подканя да го отвориш и да напишеш или сготвиш нещо.
    Страхотен е!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз си имам такъв рецептурник,който старателно попълвам с любими рецепти от Ванчето.И твоя е много бонбонест....Но пък си нямам гофретник.
    Хубава седмица,Кате!

    ОтговорИзтриване
  9. Гофрета задължително ще си взема, много пухкави, меки и вкусни изглаждат, а рецептурника ти желая да напълниш с вкусни рецепти. Прегръдка с пожелания за спорна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Кате, много хубав тефтер! И така се радвам да го видя при теб! С подобна идея съм се захвана преди време - материалите готови, плановете съща, а изпълнението... оставено за някой свободен ден ... :) Да го препълниш ти пожелавам! И все с такита вкусотии като тези гофретки :)
    Хубава и ползотворна седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Идеални са ти гофретите, Кате! Непременно се черпя, че много ги обичам и ти желая с много и все хубави рецепти да напълниш рецептурника! :)
    Успешна и ведра седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  12. хехе,много як рецептурник,Кате!Имах един голям тефтер,в който бях преписала рецептите на майка ми,да си ги има на чисто.После като се омъжих го взех при мен като млада булка,да гледам от него.Като ме прихвана кулинарната муза преди няколко години и видях морето от рецепти в нета и съвсем лековато взех ,че го изхвърлих.Сега съжалявам.Винаги човек трябва да има алтернативен съхранител освен блога.Да го изпълниш открай до край само с вкусотии,Кате!Много е сладурски и с какъв мерак е апликиран-пу,пу,да не е уроки :) .Гофретките са бижу!Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  13. Кате, страхотен рецептурник имаш, а гофретките са страшно вкусни... Как ми напомнят за Брюксел и гоферетите, които опитах там... Цял живот ще помня вкуса им. :)
    Извини ме за отклонението... Поздрави и хубава вечер ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  14. un postre irresistible linda forma y los cuadernos maravillosos saludos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  15. Кате, гофретите ти са чудни! А рецептурникът скоро ще напълниш, така че си приготви и втори!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване