Страници

8 март - Ден на жената! Честит празник!


"Мама" - най- святата дума на света, най-обичаната, най-милата, най- красивата! За майката са изпети толкова песни, написани са толкова стихове... За мама днес съм свила букет от обич, признателност и целувки! Обичам те, Мамо!
Честит празник на всички, дами и майки! Пожелавам ви много любов, нежност, щастие и признателност, за вашата всеотдайност!
Избрах като поздрав към вас 3 стихотворения, с различна тематика, но всичките посветени на Майката!


Стих за най-прекрасната дума на света:

МАМА

Дето си от всички най-добра,
дето те от всичко най-обичам,
научи ме как да те наричам,
научи ме как да избера
най-хубавото , най-чудесно име
и да ти го казвам научи ме !

Че за тебе думи не намирам,
а сърцето ми до днес побира
таз една-едничка дума само :
"Мамо мила,скъпа моя мамо !"
Дора Габе

Стихове за благодарност:

Благодаря ти, мамо!

Благодаря ти, мамо,
за твоя топъл скут,
за майчиното рамо,
за майчиния труд.

Благодаря ти още
за ясния ми ден,
за грижите ти нощем,
когато бдиш над мен.

За нежната закрила,
за кроткия ти глас,
за всичко, майко мила,
благодаря ти аз!
Асен Босев

И едно стихотворение, което много от нас пазят, и много от нас пишат:)! Специално за всички кулинарни блогърки!

МАЙКА МИ ЧЕТЕ ПОЕЗИЯ

2 пакетчета фини точени кори
2 кафени чаши разтопено масло
килограм ябълки
1 чаша натрошени бисквити
1 чаша счукани орехи
2 кафени чаши захар
1 пакетче канела на прах

Ябълките се измиват, обелват
почистват от семките, настъргват
се на едро ренде и се смесват
със захарта, счуканите орехи
и канелата.
Взема се една кора,
намазва се с мазнина
и се покрива с една друга кора.
Разстила се отгоре част от
ябълковата смес и двете
кори се навиват на руло. Така
се навиват и останалите.
Намазват се с мазнина и се пекат
на средно силна фурна, докато
се зачервят отгоре, а отдолу
порозовеят.

Опечеш ли го - става щрудел,
но сега още е стихотворение.
Георги Господинов



23 коментара:

  1. Канди, честит празник! Нестихващо вдъхновение и много обич ти желая!
    Благодаря ти за прекрасните стихове!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник и от мен Канди :) Бъди винаги позитивна и пълна с идеи! Хубав и празничен ден :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник,Катя!
    Бъди обичана и ценена, радостна и много щастлива!
    Поздравления за великолепния избор,
    хубав и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Честит 8-ми март!
    Бъди нежна и желана като цветята и обградена винаги с много любов!
    Весел и цветен празник!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит празник,Канди! С теб сме на една вълна - за мамите:)
    Бъди обичана, желана, щастлива!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит 8 март и от мен Канди. Желая ти приятна седмица с много хубави изненади ;-)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник, Кате!
    Да си здрава, щастлива и много обичана!
    Хубав празничен ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Мила Кате,честит празник!С най-сърдечни пожелания за много обич,щастие,усмивки и ведро настроение!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  9. Честит празник и на теб Candy!
    Чудесни стихове си ни представила, благодаря ти! Пожелавам ти от сърце, да си много, много щастлива, обичана, весела и да имаш много късмет в живота!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит 8-ми март, Канди!
    Прекрасни стихове си подбрала.
    Много ме развесели последното стихотворение.
    Весел празник :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честит празник,Кате!
      Бъди здрава и мнооого обичана!

      Изтриване
  11. Честит празник, Кате! Обичана и винаги желана жена бъди! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Честит и много усмихнат празник ,Кате :*!
    Голяма прегръдка ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  13. Честит празник, Кенди! Бъди винаги такова нежно цветенце, като това на твоята снимка и разцъфтявай винаги широко и щастливо! Бъди много силна жена, ... точно такава каквато си! Прекрасни стихове..... много ме докоснаха! Желая ти един незабравимо красив празник, много ескалиращо настроение и прекрасни мигове! Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  14. Кенди, честит празник! Нека всеки ден се чувстваме красиви и обичани, както на този ден! Весело изкарване!

    Прегръдки, Милена

    ОтговорИзтриване
  15. Бонбонче, Честит празник! Благодаря за споделените прекрасни стихотворения! Бъди винаги обградена от много любов, усмивки и глезене :)

    ОтговорИзтриване
  16. Честит празник и на теб мило ми приятелче!
    Бъди обичана и ценена, радостна и много щастлива!
    Хубава и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  17. Кенди, честит празник и на теб! Бъди здрава, красива, усмихната и много обичана!

    ОтговорИзтриване
  18. Кенди, честит празник! Бъди винаги обичана и обгрижвана майка и съпруга!

    ОтговорИзтриване
  19. Честит празник, скъпа Кенди! :-)

    ОтговорИзтриване
  20. Честит празник и прекрасна бонбонена вечер! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  21. Честит 8 март с пожелание за здраве, щастие и любим човек с когото да е пълно щастието ти!

    ОтговорИзтриване
  22. Честит празник, Бонбон!
    За теб и всички майки-по една силна прегръдка от мен!!!

    ОтговорИзтриване